Каталог товарів
Клієнту
Мова:
Тема сайту:
(068) 777-22-34
Наша адреса
Вінницька область, м. Тульчин, вул. Леонтовича, 35
Телефони
Графік роботи
  • ПН-НД з 8:00 до 19:00
  • Заявки на сайті приймаються 24/7
E-mail
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Обмін та повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право вам гарантує « Закон про захист прав споживача».

Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернений до магазину протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо виконуються такі вимоги:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання:
  • подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;
  • програмне забезпечення не піддавалося змінам або активації; товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;
  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.

Інструкція з повернення товару
1. Обмін / повернення якісного товару
1.1 Підстава:

Для повернення якісного товару необхідна наявність певних причин для повернення, які вказані в ст. 9 Закону України « Закон про захист прав споживача» (далі по тексту – Закон), і стан товару, а саме:

1) товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати надання вимоги про повернення не враховуючи день покупки;
2) товар підлягає поверненню відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КМУ.
3) товар не підійшов Покупцеві за розміром, кольором, фасоном або за інших підстав, які не пов'язані з претензіями до якості товару;
4) товар не використовувався, збережено його товарний вид, упаковку, споживчі властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар знаходиться в робочому стані;
5) Покупець надає розрахунковий документ, виданий при покупці товару, і гарантійний талон.

УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надається право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну,

Покупець має право:

1) повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості і сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином різниці між цінами товарів;
2) розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу і отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів в такий же спосіб розрахунку, що і використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок)).
1.2 Дії Покупця:
1) Покупець заповнює заяву (Додаток № 1) «Форми заяв від клієнта ». Заява може бути складена фахівцем, які приймають товар, але має бути обов'язково підписана Покупцем.
2) Покупець пред'являє документ, що підтверджує оплату товару - фіскальний чек, а також гарантійний талон на товар.

У разі, якщо Покупець пред'явив будь-яку вимогу, але, при цьому, не надав розрахункового документу, посилаючись на те, що розрахунковий документ втрачено або товар подарований і т.п., в першу чергу необхідно перевірити технічний паспорт або інший документ, що його замінює. У разі, якщо технічний паспорт оформлений правильно (Вказана дата продажу, поставлені підписи продавця та покупця, а також штамп магазина), необхідно отримати від споживача заяву (Додаток № 1) на видачу дубліката розрахункового документа і виконати відповідну процедуру його (дубліката) видачі для розгляду вимог Покупця по суті.

3) Передає товар співробітнику магазину.

УВАГА! При відновленні платіжного документу необхідно перевірити, чи дійсно був продаж товару, що повертається в зазначену в гарантійному талоні дату. Якщо реалізація такого товару, датою зазначеною в гарантійному талоні, магазином не проводилася, необхідно відмовити Покупцеві в розгляді його претензії.

Причому, відмова має проводитися в тій формі, в якій надійшло звернення
Покупця (в писемній чи в усній).

1.2.1 Дії співробітників:
1) Прийняти від Покупця заяву, платіжний документ, гарантійний талон.
2) Отримати від Покупця документ що посвідчує особу (паспорт або документ, що його замінює). За згодою Покупця зробити копію документа. За відмови
покупця робити копію документа, переписати дані документа (ПІБ, номер і серію документа, місце реєстрації Покупця).
3) Прийняти від Покупця товар. Зробити огляд товару на наявність механічних ушкоджень, ушкоджень заводських пломб. Звірити серійний номер на пристрої з упаковкою та гарантійним талоном. Перевірити комплектацію. По можливості зробити простий тест (вкл / викл). У разі недотримання цих умов і порушення товарного вигляду – відмовити покупцеві в процедурі повернення грошей.
4) У разі, якщо товар не працює – приймати товар в ремонт відповідно до процедури 2. Тоді клієнт очікує 14 днів підтвердження гарантійності товару.
5) Видати клієнту гроші відповідно до процедури 2.
6) За необхідності тестування товару – перемістити товар у філіальний СЦ.
7) Якщо тестувати товар не потрібно – діяти, як з новим товаром
8) Якщо в товарі є заповнений офіційний гарантійний талон і цей талон не поставляється окремо на склад, то товар переміщати для уцінки.

УВАГА! У разі повернення якісного товару в термін, що перевищує 14 днів, узгодити можливість повернення (за допомогою електронної пошти) зі старшим менеджером магазину.